år 1873 en vacker sommardag

Halloj!

Jag står här och tänker för mej själv en vacker sommardag år 1873.
Där ljög allt bra. för de första så står jag inte jag sitter, o för det andra tänker jag inte för mej själv jag tänker för dej.För de tredje är de inte en vacker sommardag o för det femte så är det år 2008!

Idag har jag vare på skolan. Då på idrotten skulle vi springa runt elljusspåret på tid.
Jag sprang på 14.28. Jag gick i alla uppförsbackar ;ö
Sen ska jag nog vara med emmaj när hon kmr hem från stan:)
Egentligen skulle jag ha följt med men jag skulle inte hinna hem emellan skolan o stan o så hade jag idrotts saker så då orkade jag inte "/

Jag kan raportera att Jonas lag förlorade igår. Med 4-8.
Men de var i sista perioden eller va man ska säga som det gick dåligt. För det stod typ 3-3 när andra "perioden" var slut.
men men.... Jag o Sarah köpte GODIS:D Det var ju så billigt ^^
Nu så ska jag nog bara sitta vid msn tills emma kmr hem :)<3
=)=)=)=) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0