Fotbollsmatch.Bio.Johanna.

Hej, heej, heeej, heeeej, heeeeej !

Idag har jag spelat fotbollsmatch, vi mötte Timrå. Vi vann med 3-2 tro jag.
Först gjorde dom ett ¨mål, sen gjorde vi ett mål, sen dom, sen gjorde vi två ;)
Det var en tjej som sprang på mej så jag flg frammåt o landade på magen. Då tappade jag andan.
Sen efter fotbollen har jag inte gjort någonting...
Jo, jag o mamma åkte till mormor o morfar vi hämtade äpplen o lite sånt.
O så har jag tränat på engelskläxan o läst lite annars ingenting.

Igår var jag på bio:)
Jag var där med Karin, Jenny, Jennifer, Sarah och ISABELLA :D
Vi sa åt Isabella att börja på sköle, vi hoppas det. Hon har ju börjat på Bergsåker :(
Vi såg Patrik 1,5. Den var jätte rolig.
Först när filmen började vart det helt mörkt o just då hörde man nåt som ramlade ner.
Då hade Jenny tappat ut sina chips. Haha! Men hon hade godis oxå

I Fredags sov jag hos Johanna Broman, Vi badade Bubbelbad hos henne o så såg vi på Bombay dreams samtidigt som vi badade för dom har TV i badrummet.
Det var kuligt. Fast vi slappnade inte bara av vi fick städa oxå för Johanna tappade ut alla chips på golvet :P
O vi bakade choklad bollar oxå, fast det var på dan. Den här gången vart dom lyckade, förra gången för ganska klänge sen när vi bakade choklad bollar hos henne blev det bara socker av allt ihop ;)

Men nu så får vi se vad jag ska hitta på, imorrn ska jag iaf va med Sarah. Jag tänkte va med Jenny men det blev inte så^^
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0