Frida.Tesse.Wilma.

Hallå hallå!

Idag har jag vare på innebnadymatcher två stycken.
Vi mötte ankarsvik ocg klockarberget.
Vi vann båda första vart det typ 9-5 o i andra 8-4.
Jag gjorde ett mål i andra ;)

Sen var jag med Tesse. Jag kollade på när hon spelade ett tv spel.. Haha
Sen så såg vi lite på tv o så var vi ute.
Sen gick vi till FRIDA:D
Vi satt vi datan sen lekte vi kurragömma littegranna.
Tredje gången vi gömde oss räknade Frida men då frös jag så in i bomben så då sa jag så här till Tesse o Wilma.
Göm er på nåt lätt ställe.
Jag satte mej bara ner där jag stod o det var typ bakom en minimal svartvinbärsbuske. Wilma la sig under en släpvagn o Tesse i släpvagnen.
Frida hittade Tesse först? Sen Wilma ? SIST mej ???? Hahah jag som gömde mej lättast.
Sen så gick vi till mej för jag skulle äta.
Efter jag hade äte lekte vi idol 2011:) Kuligt!
Vi han inte leka klart för först skulle Tesse hem sen efter ett tag skulle Frida o Wilma hem.

Nu tyckte både mamma o jag att det var pajdag så mamma ska göra en liten smaskig paj.
Jag ska läsa o så.

Jag ka kort berätta att på fotbollsavslutningen bowlade vi. det gick sådär för mej.
Heejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0