Går Jorden Under ?

Hejhå.

Idag på skolan gick vi åter igen en promenad, men den var dock inte lika jobbig som i fredags ;s :P
Vi gick någonstans i skogen. Där så skulle man hitta saker i naturen som började på t.ex. A B C D o.s.v.
Det var tjejerna mot killarna. Tjejerna vann:) SÅKLART!
Sen så gick vi till skolan o då när vi var vid skolan var klockan halv elva. då fick vi sluta :D
Egentligen skulle vi sluta 12.00. Vi fick sluta tidigt idag för att vi fick gå så långt i fredags ;/
Kul o sluta tidigt :)
När jag kom hem gjorde jag inte så mkt förän klockan tolv, då gick jag till Jenny:)
Vi har sutte vi datan vare i affärn o bara pratat.
Sen gick jag hem för att äta.
Nu sitter jag här vi datan o funderar.
Då undrar du säkert vad jag funderar på, jag kan säga att jag funderar på allt möjligt. En sak är iaf att jag funderar på om jag ska baka eller om jag ska ta de en annan dag.
Jag funderar oxå på vilken låt jag lyssnar på.
Sandra berättade idag att jorden skulle gå UNDER :O
Fast hon sa att det stod i tidningen att den inte skulle gå under idag.
Men tänk om den går under idag, imorrn nästa vecka eller nåt ;o
De hoppas jag verkligen inte !
Jag kan berätta att jag har börjat skriva min JUL önskelista:)
Ja, nu så får vi se vad jag ska hitta på.
Kanske... Ja jag vet inte gosa me Ludde om han e nå gosig.
Hej svejs i hatten ! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0