Spruta....

Tjoho biddebo !

Idag har jag vare på skolan, då har jag tage spruta ;s
Vi slapp tyska lektionen iaf ^^(Y)
Det gjorde ont när hon stack in den, tog ut den, pluss att de gjorde ont sen efter hon hade tage ut den.
Det gjorde t.o.m ont när jag kom hem !!!!!!!!!!!!!
Men nu har jag bara ont i den andra armen. (suck) Jag vet inte varför, kanske sen jag ramlade på fotbollen :(
O så skulle vi ju ha gått lång dag idag.
Men på sköletiden som är sista lektionen har jag bild o så var bildläraren sjuk så då vart bilden instäld så dom som hade bild fick sluta tidigare :):):)
Kul kul =D
Sen när jag kom hem var jag med Jenny, vi gjorde lite olika saker.
Sen var de innebandy. Det var kulit de (Y)
Nu sitter jag här framför datan o är inne på msn o så tränar jag engelskläxan =/
Inget vidare, nej nej !
Få se vad som händer imorrn, fotbollsträning blir det nog iaf :D
Tjohå biddebå ?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0