stukad fot och kak bak

Hajloj!

Igår på innebandyträningen skulle jag ta bollen men halkade på den iställe =/ ?
Det gjorde aaaaaaaaas ont!
Jag fick gå på sidan och ligga med foten uppe på en bänk o jag nere på en madrass. Sen lindade vi min fot.
Jag kunde inte gå på foten. Jag hade stukat den. Det gjorde jätteont bara jag satte ner den lite grann på backen.
Jag fick hoppa på ett ben resten av kvällen. Och imorse när jag skulle till skolan hade jag oxå sådär ont.
Jag fick åka bil till skolan för annars hade jag aldrig kunnat komma på bussen eftersom jag inte kunde gå på ena foten och det är ju trappor.
Men sen redan efter första lektionen kunde jag gå o halta på foten :D
Så nu kan jag gå på den men jag haltar och jag har fortfarande ont. Plus att jag är svullen.

Nu så här på kvällen har jag och Sandra bakat kakor.
Vi gjorde dumlekakor OCH smartieskakor.
Vi har oxå skrattat väldigt mkt.
När vi skulle göra smartieskakorna så gjorde vi dom jätte stora men vi tyckte det var bättre att göra dom små. För jag hade läst att det skulle vara ungefär tolv kakor. men det blev nio. Sen märkte jag att det stod att det skulle vara tolv på varje plåt!!!
Då gjorde vi dom mindre. vilket var mycket bra! för nu när dom är klar så blev dom jätte stora. Undra hur dom hade blivit om dom hade vare stor redan från början. Och Ludde var på väg att få äta lite deg för jag tappade det mitt framför nosen på han. Det var kul :P

men nu snart ska jag se på idol och smaka på våra för hoppningsvis underbara kakor =)

Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0