Tjing i dongen om du inte fattar vah!?

Hallå ja:D

Jag har ett nytt od om du inte fattar det är du helt tjing i dongen !
Mit ord är du helt tjing i dongen??????
Idag har jag vare på skolan då har jag haft slöjd då tröck jag mitt tryck.
Jag vart inte så jätte nöjd men de får duga =/ :P
O så fick jag ett jätte fint armband av frida björklund som hon köpte när hon var utomlands. Hon kom hem igår.
Jag fick välja färg, de fanns blå gul och orange som jag fick välja på. Jag valde blå.

Snart så ska jag o Sarah åka o titta när Jonas spelar innebandy match mot Granlos 93:or eller va de var !!!
Pappa sa att dom var jätte bar så att Jonas kanske kan förlora, de är drf jag vill åka o se.
Jonas lag är ju typ 91:or, de finns några äldre oxå tro ja...Fattar du?
Du är typ ting i dongen vah !?
Sarah kmr nog om nån minut.
Men nu så ska jag gå puss hej:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0