Världens härligaste dag

Hejhej.

Idag har det varit en icke rolig dag,.
Vi va på nåt himla grejs som hette kom ut me klassen på södraberget idag.
Då fick vi dela in oss i grupper, Jag var med Karin,Jenny o Jennifer.
Man skulle bygga nåt himla vindskydd av tråd pinnar o pressening. Sen när det var klart skulle man inte ens vara i det. ?
Då skulle man göra en eld som gick skit för oss.
Sen skulle vi göra pinnbröd som var äckligt. Sen åt vi korv. Sen äppelkaka.
Sen så skulle vi fara med BUSSEN tillbaka till skolan.
Då väntade vi på bussen, o så kom den aldrig så då ringde Ulf o kollade eller nåt o så sa han att den skulle komma kvart över ett istället för halv ett.
Tror du att den kom kvart över ett ?
NEJ!!!!
Då ringde han igen, o då var det ingen som hade bokat en buss. O så måste man boka en buss en timma i förväg så då tycket Ulf att vi skulle gå till navet.
Alltså vi gick från södraberget till navet. fattar du GIIICK! :O
Snacka ont i benen o fötterna man fick.
PLUS att det var några som fick skjuts av Beas mamma hem, dom slapp alltså gå!
Ja o mina föräldrar jobbade ju såklart.
Mamma som aldrig jobbar jobbade IDAG, o pappa jobbade. Så dom kunde inte hämta mej.
Men då fick jag ju ideén att sandra kunde väl hämta mej :)
Tror du hon kunde det ?
NEJ!!!
Hon som inte jobbar på fredagar. Hon gjorde faktiskt inte det den här fredagen heller, men då var hon hos tandläkaren.
Så då fick jag ju gå ändå.
O så åkte jag Angelica Sarah o jenny bussen som stannar utanför mej.
I den bussen var det ju skönt, tror du det ?
NEJ!!!
Där var det dövarmt kan jag säga dej.
O så när jag är hemma så ser jag att Sandra har ringt på min mobil, då hade hon alltså kunnat hämtat mej efter hon hade vare hos tandläkaren. Tror du jag hade mobilen med mej?
NEJ!!!
Nej den var faktiskt hemma.
Men nu sitter jag här hemma med kramp ibenen o min försylning.
Hoppas du har haft en bra dag, eller föresten inte. Hoppas du haft en sämre dag :@

banan på dej o den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0