Bling bling (A)

Hey hey :)

Idag så har jag vare på skolan -.-
Jag o jenny var liixom bling bling!

Du kanske inte fattar bling,
men vi är bling bling.
Så fattar du inte bling bling,
så kan du dra - bliiing!

Var väl en vanlig skoldag :)
På so:n såg vi en bra men läskig film x]
den heter typ Patrioten/the patriot eller nåt xD
Jag o Karin hade lite Taibåxniiig (a'
Jag är BÄST!
bästbästbäst.
Åjah :>
Karin är DÖM!
Dömdömdöm.
:]

Hemma så fikade jag, sen satt jag lite vid datorn.
Vi åt middag vid halv fem
Kvart över fem for vi iväg till stöde ^^
Vi hade fotbollsmatch, det var samling 17.45 typ ;)
Vi mötte stödes 95:or på elvamanna.
Det var våran FJÄRDE match så vi har alltså inte spelat så mkt..
95:orna hade typ två 96:or o så hade dom 94:or och 93:or :OOOO
Inte konstiigt vi förlorade <.<
De vart 4-0.
Men vi är ändå bäst (A)
Jäy!
Nu har jag precis kvällsfikat.
Ska väl sova nu för är aaaaastrött ><
Och imorrn kmr jag va uppe ganska länge tro ja ..
För jag har dans till 21.30 o så ska jag duscha o de efter det >.<
Jao..
Smsa ? (A)
Jey sötisar :)

Det är Harmony (A)

Häråå

Kommentarer
Postat av: BlondinBella

Ä ja bliing bliing, bara så ja vet vad jag ska righta ner i min blogg

2009-04-22 @ 08:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0