Bra sarah, bra !

Hejsan hoppsan!
 
Idag har jag vare på skolan.
Då hade Höm höm och dam dam slagsmål -.-
Kan du aldrig ge sig?
Att dom alltid ska bråka.
JUST DOM, jämt! >.<
Det är jätte jobbigt, för jämt när det händer nåt, alltså nåt "tråkigt" ja då äre liixom om vår klass. för då äre höm höm eller damdam som har vare framme >.<
Orka!!!
O Tore, ja du han är den 19 i Sverige som dricker mest kaffe.
Ja han sa det själv.
O han lät STOLT!!??:O
Gah gah gah. ^^
Tåre är blö >.<

Ja ja över till det roliga.
Sarah skulle vara lite elak m Jenny så hon knäppte upp hela Jennys sko.
O så sa Jenny att hon skulle knäppa den igen.
Då skulle sarah vara mer elak och drog åt allt vad hon kunde.
O så...
POFF
ja se bilden nedan xD

                                     Lålålåååå 8>

Sen på No:n så jobbar jag med drakfisken.
O så skulle jag rita av den.
O jah...
Öhm jag säger bara som förut. se bilden nedan x)

                                  Den riktiga fisken.

                             Min fisk xD HAHA *asg*
Den är "tyvärr" lite ljus. Ja TYVÄRR ^^ (A)
Haha.

Sen så vare ju rådjur på våran gård idag oxå Cx
JäYY.
Jag sa åt mamma o kolla o där stod det ett rådjur 8O
WoW, k00lt!
Haha, men hann tyvärr inte knäppa kort.
Men där vare iaf.
Lululuu NOT!
April april din dumma sill,
jag kan lura dej vart jag vill ^^
Åjah :>

Sen så var jag med Emma J idag oxå :)
Kuligt ^^
Fast vi gjorde inte så mkt (A)
Men ändå, vi... öhm.. såg på TV (A)
Haha ;)

Sen kl.20.00 vare ju dans oxå :)
Ja det börjar ju gå lite bättre.
Men jag ser nog tyvärr fortfarande ut som en vandrande... ehm.. öh.. DANSANDE pinne :o
Jäj kålt!
Men ja...
Nu så har jag precis fikat o ska väl gå o skriva lite sen sussaaa!

gÅnaT!


Eller föresten..
Till: en... :F
Från: Mej o Karin ^^
*lipar*
Ejpril ejpril jor stupido sill!
*ANDAAAS*

H0h0
*high five*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0