hej

Hej hej :)

Idag har jag vare på skola :)
Vi hade NO-prov -.-
Ehm..
det gick väl ganska bra. Hoppas jag o.Ö
Nej men, jag tror det ;)
haha :)
Sen bytte vi platser på NO:n, och jag får sitta bredvid Sigge.
Jippie (Y) xD
hahah, han höll på babbla om sin keps, sen om våra skor o sen massa andra saker x')
Lål x3
Taha :)
Ja men annars vare väl typ som vanligt ? ^^
haha :)

Igår var jag iaf på birsta :)
Då köpte jag en lite väska :D
O så ett par vita tygskor (Y)
Det blev oxå en penna C:

ja ja, men sen ikv. så vare fotbollsträning, det var väl kul :)
Höhö när vi körde rugby tiiep hälften av oss...
så..
Hehe..
Äh men ja vi var duktig (A)
Jä..

Näe..
men nu tjatar pappa att jag ska sova ;s
Vilket jag inte tänker (A)
Lol :D
Haha nej men hejrå :)<3

Kommentarer
Postat av: BlondinBella

Om papsen säger du ska sova ska du nog sova......

2009-04-29 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0