LyPsYL (A)

hey hey hey heyyy ! (A)

Igår va jag o mamma på ica.
då fick jag en underbart söt sak (A)
se bilden nedan :

Är beroende x']
Den är söt <3
Och trevlig (Y)
Köp inte en lika dan >:[
För den är miin (A)
Kär <3
åjah :>
Tihihi :}

Idag har jag vare m Julia mårtensson :D
haha vi hade skit kul (A)
Vi gick till tempo/handlarn o köpte glass o varsin gigantisk klubba.
som vanligt sölade jag, men de va väl för att jag sa att jag skulle -.-
men de vart bah lite (A)
Sen så gick vi typ mitt i vägen, alltså på lillvägen o så gick vi o prata o så vände Julia sej om i bah:
-DET KMR EN BiiiL!
Haha då sprang vi åt varsitt håll C:
Men den va typ 5-10 m bakom oss (A)
Sen så gungade vi :)
Klubban var lika stor hela tin, den blev aldrig miindre =C
Men sen lyckades vi bita x]
O så skulle vi hitta en soptunna, då såg Julia en, o sen när hon kastat sin klubbpinne såg vi att det var en HALV soptunna xD
HAHAH :D
ja men vi har gjort mer oxå :)
Orkar inte skriva ;)
Ja ja komentera gärna :)
Elr läs iaf :]<3

Kram <3

P.s. det är mIN LyPsYL (A) D.s

Kommentarer
Postat av: BlondinBella

Mycket intressant med Lypsyl...........

2009-04-20 @ 09:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0