Rik ^^

Hallåå :)

Idag har jag vare på skolan :)
Är typ SuperDuperMegaDunder förkyld <.<
Har kanske haft feber?
ja ja jag är jätte snorig har ont i huvet o.s.v ;/
Men det har väl varit en vanlig skoldag.
Förutom att jag har fått snyta mej hela tin Oo
Jaja :P
Vid halv ett for jag, Agnes o Jenny till härnösand m vår f.d so lärare Anitha.
Vi åkte till landshövdingen xD
För vi hade ju vunne stipendium för vår affär xp
Vi fick fika där, tårta o dricka :)
O så vare typ champange, nej men xD bubbeldricka (a'
Vi fick mycket mycket MYCKET pengar :)
Hihi 10.000 :D
Alltså 500 till affären :D
Jey oss :)
Nej men nu ska jag gå o sova..
Orkar inte skriva mer..
Är trött o sjuk typ..
Så gågnait (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0