Toppen dag xD ^^

elååå :3

Idag så har jag vare på skolan.
det var väl okej:)
Eller ja, en vanlig skoldag alltså.
Förutom att det var en typ 'mässa' i sporthallen, typ man fick information om olika gymnasium ;)
Det är långt till jag ska välja iofs men ändå, jag blev intresserad av nån design o fotograferingslinje typ.. glömt va den heter xD
O så florist :)
Hihi :D

Hemma så gick jag o Jennifer till maken o köpte glass ^^
Hah, vi skrattade en del x)
Typ jag vinglade ut i vägen och hon kallde mej vingelhök.
Jag har iaf aldrig hört nåt sådant smeknamn förut xD
Ja, men det hände massa mer saker xD
Ehm.. ja vi hade kul helt enkelt :D
Vi plockade blommor oxå (A)
Och hon ljög, jag sa ååh här stannar vi o plockar blommor.
Hon bah, nej det finns mer vid angelica, det finns en hel äng.
O när vi kom dit så vare gödsel över hela ängen :O
Ljugpotta ^P <3

HAHA :)

Sen så vare dansuppvisning ikv. oxå..
O det gick...
Ja läs xD

Först skulle jag o Frida gå igenom dansen tillsammans men kom på att vi inte kunde den xD
O sen så skulle alla grupper öva. det tog typ en halvtimme för två grupper -.-
Men sen vare vår grupp, o ja det gick väl sådär om man kan säga det när man inte kan dansen ;)
När det var uppvisning så pratade jag o Frida hela tin xD
Haha o så i början hade vi nån uppvärming för publiken, o liixom vi visste ju inte vad det var för uppvärmning så då fick vi titta på läraren hela tin ^^
O sen skulle vi gö en annan uppvärmning som heter Funky, o dansläraren sa att vi hade dansat den VARJE gång <.<
Jag har gjort den MAX 3 ggr 8O
Haha så det gick inte heller så bra ^^
Sen när vi skulle visa upp vår dans så..
Ja jag tittade på dansläraren hela tin o skrattade en massa xD
Men ja det gick väl..
okej *host*

Haha, nu ser jag på hockey. Sverige ligger under m 5-2 ;s
*suck*
ska snart gå o lägga mej, kanske inte sova men..
Ja SMSA ? (A)
Hihi :D

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0