Våår

Hej !

Idag har jag vare på skolan.
Idag har det väl varit som vanligt vad jag kan minnas ^^
hah ;)

När jag kom hem så klistrade jag in lite bilder i "fotoalbumet" o fiixade o så ;)
Sen vid 16.00 hoppade jag hopprep med Karin,Jenny,Frida o Sarah <3
Det var kul, ååh äntligen är våren typ häär ^^ <3
LOVE!
Lo lo lo ee lo lo lo
lo lo lo
ve lo lo lo! xD
hah ;)
Men ja, o sen kl.18.15 hade jag fotbollsträning :))
Det var jättekul!
Åh vad skänt väder det var ^^
Riktigt varmt.
Men jag får tyvärr ont i vänster knä ibland :/
Vrf jag får det vet jag inte...
Nu så ska jag väl snart sova lite ;)

                          Våriis. (inte vår på bilden O.o)

Hejrå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0