torleif <3

Hejsan :)
Idag har jag vare på skolan :)
Vi fick typ hål på idrotten (Y)
Haha först lekte vi lite star wars o sigge bröt benet på mej >:(
Sen så var jag O tesse i blåbärsskogen.
Och så försökte vi får "arnold" att gilla hon x]
JeY anorld xD
Haha o sen så gifte jag mej med Torleif <3
Åhjä :)

Efter skolan åkte jag och mamma till birsta :)
Jag har tyvärr inte knäppt kort på grejerna jag köpte.
Så ni får bara höra.
Jag (mamma) köpte ett bar tygskor :) Till mej alltså.
Dom är rosa med vita prickar ^^
Gillar dom ;)
O så köpte jag klistermärken, nagellack som förstärker naglarna (Y) det behöver jag verkligen :P
Och gröna fingrar piller eller vad det hette xD
haha, o så 4 ringar :))
Sen har jag sutte vid datorn och tv:n.

Imorrn äre fotbollsträing, se får jag se vad som händer.
Näe, nu ska jag nog sova snart ;)

hejdå <3

Kommentarer
Postat av: nora

<3

2009-05-01 @ 19:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0