30 augusti (??)

Hej.

Vid 13.15 for mamma, pappa och jag iväg till samlingen. Sen vare match 14.00. Mötte Sund.
Domarn var sämst :) Han gav dom frisparkar hela tin, o så fick dom en straff som man inte fattar nånting av. alltså vrf dom fick den ? ;s så här tkr jag om domarn: <33<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3<33<3<3 Pussiii.
Men det blev 1-1. Sund satte straffen dom fick, en liten stund senare gjorde emma mål.
Var väl kul :) Men nån tjej (>.<) stämpla mej på sidan av foten, knepigt, men det gjorde ooooooont. har ett liiitet blåmärke nu, men det gör faktiskt ont ): buhuu.
Vi var hemma 17.00 ungefär, men det var bara fatt jag var så snabb och duscha (A) hihi.

När jag kom hem så satte jag mej vid datorn, jag spela siiims (L) jag gjorde en ny familj, för är less på min andra tjej. får fortsätta m hon en annan gång. så jag gjorde en mamma som just nu har två små flickor :)))) en egen och en adopterad. (Y) yees.
Nu så har jag läst Amandas blogg.

vet ni? Jag vill gö om mitt rum :D Läs nu mamma och pappa (a' hehe..
Men jag vill slänga ut skrivbordet ;) och ha vita väggar, och en fondvägg som ska va svart och nån mer färg. typ rosa, turkos eller lila. typ. Och ha en sån där byro som Sandra och Jenny har. i vit kanske :) eller ljusbrun, eftersom jag har det på sängen :P sen så vill jag nog ha en fin fotölj, skulle va ganska gulligt med nån gammeldags ^^ sen så vill jag ha massa prydnader som matchar, typ plastblommor, ljus och prydnadskuddar. skulle vara jätte fint ju! :)

Imorrn äre skola igen då, har idrott -.- blä. OCH långdag </3 eeeeelakt. elakt.
haru tråkigt? Smsa mej, för jag har boring :[

Har tyvärr inte knäppt bilder på ett tag ://


Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0