31 augusti

Hallå!

Idag så vare skola, hade SO, SV, ENG och MA. och nånstans därimellan hade vi idrott, och vet ni vad? stora emilia hoppade höjdhopp!! ;) :O *stolt* klarade 1m :D när det var 1.10 rev jag, skulle ha gjort fler ggr men vi slutade lektionen då. Men jag hoppade t.o.m mer än man behövde, för det var rätt kul (A) heheh.. ändrad uppfattning. sen så skulle vi ha 'sköletid' med matfors. kmr alltid heta så, acceptera småbarn :) Vi skulle bara välja nåt vi ville ha där, som gick på 10 min max. sen var kl. typ 14.30. då slutade vi. GR8! GRRRRR. 10 min efter bussen gått, och en timme till nästa buss går >.< kan det blir bättre?
Så jag, karin och Jennifer traskade iväg till ICA och köpte oss en piggelin. Mmm-mmm.
Sen så bad jag min käre mor komma och hämta mej :) så när jag kom hem fikade jag meer, nån bulle-tjoffs och mjuka, sega pepparkakor. YUMMY!

Sitter nu framför datorn, mycket mycket sällsynt! men ska läsa lite bloggar och så. sen ska jag NOG pyssla lite. Kan inte garantera xD haha. mycket lustigt emilia. Ja, jag vet.
Ikväll äre innebandy träning. Julia är galen. c:

Har jag förresten berättad vad som händer Fredan 13 November? Skulle kunna tänkas att det var en otursdag, men än så länge i detta fall är det nog en så kallad tur dag :) för gissa vad ? Stora emilia ska på en takida-konsert! sin första dessutom :D wii!
Mamma och pappa ska med, tänkte gå m Jenny, eller asså vi hade pratat och tänkte ta med nån vuxen oxå, så klart ;) Men sen när jag kom hem från skolan en dag sa mamma att hon och pappa skulle med så då bokade hon biljetter. så nu är dom bokade och uthämtat. JeyyYy!
emilia is happiii.

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0