filmkväll

Hejj :)

Johanna läser min blogg 8>
JeyYY.
Men åkte till Karin igår vid 18.00. Dum som vi var hade vi hyrt en skräckis, som inte så lite läskig ut. sa jag det igår kanske? Ha.. men först såg vi "The boat that rocked" (stavning??). den var faktiskt kul och bra :) Kanske nån ni borde se ?:P
Sen såg gick vi upp till Karins rum och gjorde lite saker, kl. var då 22.00 typ. Vi satt delvis vid datorn, läste bloggar o.s.v <:
Sen.. efter 1h? 1H 30 min eller nåt, gick vi ner o såg en till film. Men vågade inte se skräckisen så det blev "Män som hatar kvinnor". Den var faktiskt bra, ganska spännande. En film du borde se om du inte sett den ^^ När den var slut var kl. 1.00 ? eller nåt. Då gick vi upp o gjorde oss klar, sen la vi oss. Men vi låg och prata i nå timmar, i alla fall en timme. Haha, okej, det var jag och Karin som pratade. Jennifer sov >.< tråkmåns!
Idag vaknade jag vid 10.00 för Jennifer pratade i telefoooon ;/ *suck* men vi gick upp typ 11.15. då kollade vi på Karins kläder x) och sen åt vi frukost. Jag for hem 12.00 för Karin o Jennifer ska på stan, jag orka inte följa me. Jag HAR iNGA pengar :))) Känns som jag sa allt det här igår ;) ? aja..
Just nu är jag elak, jag sitter nämligen vid Sandras dator och skriver. Hon duschar. Hon är så tråkig att hon inte vill hitta på nåt, och Frida svarar inte på sms. kan kanske bara fatt hon inte får dom ? (A) haha. men hon har ju en skit mobil!!
Nej du, nu ska jag hitta på nåt. får se om det kanske blir Jenny ? :)<3 annars tvingar vi Sandra att hitta på nåt -.-

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0