filmkväll

hejsan!

Tror, helt ärligt att ingen läser min blogg ;)
öhöm (a'
men idag vare skola, var väl kul ;) hade franka, tkr det är skitkul ^^ men ganska svårt.. sen så hade vi kemi för första gången oxå, det verkar kul, fast får väl se :) skulle gått till 15.30 men fick sluta 14.00 för vi hade hål på musiken :) bra tkr jag, för jag gillar inte musik D:
Snart bär det av till Karin, ska ha filmkväll m hon och Jennifer. Jenny skulle ha vart med, men hon fick inte för hon skulle bygga kaninbur! :// dålig dag att gö de på. men aja, vi har hyrt filmer. hehe, 1 skräckis, men tro inte vi kmr se den faktiskt. för jag är lite feg, när man såg bilderna på baksida så dog jag :D
Men vi har hyrt en komedi oxå, o så har jag med mej Mysteriet på greveholm, natt på muset och nån annan ;) o så har ju Karin filmer.. tro jag!!1!1!11!?+?+??++?++ :§
Men kmr nog bli mysit, sover ju där sen - såklart.
Men imorrn ska Jenny, Jennifer och Karin till stan, så kmr väl hem vid.. 13,00 ?
Ska inte med, vill inte spendera mer pengar, för jag tkr inte jag har nåt! ): och det är tråkigt att bara gå runt och titta. blö.
Nu väntar jag bara på Jennifer, som säger att hon ska äta i 30 min!! men egentligen skulle jag ha åkt nu, men eftersom Jennifer är lite seg så.. :((((((((((( haha, nej men, klart jag väntar. om hon inte tar för lång tid på sig (A)

Mysig bild :)


Men ska väl åka snart, vi hörs. om jag överlever filmen..

Puss :*

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag läser (:<3

2009-08-29 @ 11:35:34
URL: http://johannaabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0