första dan ha!

Hej!

Idag så började ju skolan, roligt och tråkigt. beror väl på hur man ser det ^^
Vi har ju fått en ny mentor, Ulla heter hon.
så första 'lektionen' eller ska jag säga stunden på morronen ? :D hehe.. ):
Så hade vi Ulf och Ulla, dom babblade. en MASSA. båda två. dom är så seg :O :/
tog ju typ en halv timme o gå igenom schemat för Ulf, och Ulla babblade på om hur hon bor och sina barn o.s.v..
Hehe. kult :D
Vid.. 9.00 vare invigning - Jey!
Dom (några, 3 st. sebbe från min klass, emma från 8:an och nån kille från 9:an) sprang med en flagga i en brandtrappa och släppte lös heliumballonger i luften. Sen spelade en gubbe en liten vacker melodi på sin fina stora trumpet. Wihoo!
Sen varte mer babbel m Ulf o Ulla. sen vare lunch. Potatisbullar, yummy! och ja, det är gott ????? :DDDDDD
Sen hade vi engelska, eller ja.. vi fick 'matrial' o så. Vår engelska lärare verkar faktiskt jätte bra, känns faktiskt som man kmr lära sig nåt i år iaf ;P
Sitter bredvid angelica, :) det ska jag gö på SO:n med. Det blir kul de :)
sen så fick vi NYA matteböcker, trevlans!
Inte massa kludd o grejjs.
O sen vare slut!
Bussen kom typ prick 14.00! så alla missa bussen förutom dom i min klass typ (A)
hahah!
Efter middan for jag o mammie till stan, jag var nämligen i behov av en loggbok eftersom man inte fick nån av skolan, snålt! ):
Jag kan ju aldrig komma ihåg läxor o shit utan den. sånt bra minne har jag ju inte.
men gissa, den där lilla boken/kalendern va du nu vill kalla den, kostade 120:- !!
råneri. kan man säga så? x] haha!
nej men, den är nog bra iallafall :)
Och nu, nu minsann ska jag ta o fika.
Känner att min lilla magge kurrar ;)
Vi hörs!!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMILIA ÄR SVERIGES SNÅLASTE FLICKA ! sådeså :)

2009-08-24 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0