Svarta grottan

Hej tuntar!

Nu råkar det var så jag är lite tokig med ett annat ord :) hehehehhehehhehehhe.. ni förstår nog :D:D::D:D:D::D:D::D
Idag på innebandy träningen lekte jag med mina innebandyvänner :] hihi. nooooo, men det var kul :) Hanne fick paket </3 inte fick jag några heller ): iofs så har hanne fyllt år, men fick jag nå paket på innebandy träningen då jag fyllde år kanske? D:
Jag åkte hem med Jenny, och det gjorde Sarah och Angelica med. Angelica kollade bara på träningen eftersom hon inte spelar ;) Vi lyssnade på Mamma Mu i bilen, Kina fick spader :D Vi sjung Tumme möter Tumme och Orvar låten (??).
När vi släppte av Angelica hos hennes pappa sprang hon som nån himla dåre upp till huset. HAHAH. världens största steg och i allvärldens fart! HUJEDAMEJ (A) Men jag tror jag vet varför.. Men det är en hemlis. Lova och inte berätta ? men.. det var så att vi lyssnade oxå på Svarta grottan i bilen. Och den var väl för läskig. Hon var nog rädd att det i grottan skulle äta upp hon ): eftersom på morgon kunde man sen svarta fotspår utanför den och på kvällen hörde man hemska skrik <//////3. och vet du? en gång, ja då låg det en död fågel utanför!!

Och det där ska va en barnskiva ? :O Man blir ju vettskrämd ju ): stackars bäbisar som tvingas lyssna på sån skit.

 

Nej vet du vad?

Nu ska jag va så duktig så jag ska ta och träna på läxORNA igen ^^

hehe..

 

Vi hörs :)

 

Puss :*


Kommentarer
Postat av: sarah

haha, så jävla skön låt :) "svarta grottan" läskigröst mohahah!

2009-09-05 @ 14:59:04
URL: http://sarahme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0