Parteeey

Hej.

Hemsk uppdatering, jag vet D:
men så äre, jag är väl för lat helt enkelt.
Alltså jag har gjort massor sen jag skrev sist, vad ska man berätta liixom ? ^^ hehe..
eller ja, jag har vare på innebandy lägret, det var skit kul. Vet du va vi gjorde? :O .. spela innebandy (A)
o så bada vi på paradisbadet, såg sämst film. o.s.v ;) nej men, det var faktiskt jätte kul, man träffa nytt folk. :)
.....

Igår var jag med tjejorna,  vi gjorde typ nåra tävlingar, fikade te och cupcakes och så låg vi o prata hela natten. Vi sov i träningsrummet, var väl vaken till 5.30 typ. sov till 12.00 -.- Kunde ha sovit längre om inte nån prata i telefon :@ nej men ^^
Vid.. 14.00 (??) gick vi in o åt frukost. vart typ... ehm.. 16 st rostade, typ hela paketet x))
sen har vi bara slappa, och nu är kl. helt plötsligt 18.00 :O
det gick fort.
men det har vare skit kul.
Idag äre förresten sista dagen på sommarlovet!! Tkr det har gått grymt fort, och vart har värmen varit då? elakt..
På måndag börjar som sagt skolan igen, ska väl bli lite roligt, klart man längtar lite. Eller vadå klart? man ska inte längta till skolan ): men jag gör det ^^ hehehhehe.

På söndag skulle nog jag, Frida och Karin till stan eller så o shoppa ;] Vi behöver lite nya kläder tills skolan börjar. Och jag vill ha nya jeeeeeans! NU! ååh. men det finns inga, inga snygga alltså i min storlek. o OM det skulle finnas är ju inte dom speciellt billig heller. oh nej alltså. åååh!!! ja ja, ska hitta nåt annat snyggt också :) - hoppas jag. haha.

Nej, nu ska jag nog spela lite Sims, och ja, jag är nörd. fråga inte! ;)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0