29 augusti

HEJ.


Det blev så att jag tvingade Sandra att hitta på nåt, eller iofs så vare hon som föreslog det. men jag gillar att va elak så glöm de :) Vi bakade scones.(??) hehe, det var kletigt och bara mjöl :DDDDDD 10 dl mjöl. det är ganska gott det oxå.
Det var så att när mamma slutade jobbet så tänkte vi vara gullig och bjuda på fika, alltså scones. Men dom skulle inte vara klar förns 14.10 ungefär. och mamma slutade 13.30.  Så hon såg att vi bakade scones, men ändå kom jag och Sandra på mamma att sitta och smygfika sockerkaka m pappa ): Grr. men då stoppade hon undan kaffet, det tyckte jag iaf för det sa hon och sen åt hon lite scones med oss oxå.

Sen så har jag suttit vid datorn, hemskt ovanligt.
Men Frida kunde jag inte leka med, för hon är på nåt brottarläger, Jennifer va i stan, Jenny byggde kaninbur och Sarah svara inte på sms. så vad skulle jag gö ? ): Som ni nu förmodligen har förstått var mitt val nurda dator :]
Sconesen (heter det så?) var faktiskt goda, var tvungen o säga de. 8)
Jenny sa att hon kunde leka kl. 16.00, men när kl. var det, så skulle hon fortsätta bygga kaninbur. o så sen vart kl. 17.00 och hon byggde fortfarande kaninbur (-.-) men sen började vi smsa o sa att vi skulle va m varann, vi frågade vem vi skulle va hos och så.. ZzzZZZzzzZZZ. japp, precis så var det :D Helt plötsligt sov stora emilia i soffan på dom nya kuddarna köpt på indiska och den bruna filten över mig.
Sen, en timme senare ungefär vaknade jag, är inte helt säker, men kan hända att mamma väckte mej. Jag tror hon hade ansiktet typ 1cm från mitt, kändes så. Lite läskigt. men så fick jag så lov i berätta för Jenny att jag hade somnat. h..e...h...eee. för jag hade fått typ 1000 sms av henne, varav 999 var HALLÅÅÅ?????
sen, så.. ZzzZZZZzzz. ojah, så varte. exakt så. Jag sov igen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vaknade typ 15min innan vi skulle äta middag, som var vid 19.00.
efter middan så satte jag mej vid datorn och läste lite bloggar.
kl. 20.00 vare nåt program om michael jackson på 3:an. men det var bara om hur han bodde >.<
och nu sitter mammie o pappie, oj va underbart det låter. mammie pappie, mammie pappie. GR8! aja, hur som helst så sitter dom just nu och tittar på Män som hatar Kvinnor.
Har du sett den än?

Tipsa om bra bloggar tack,

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0