11 december

hej hej.

igår följde jag med agnes hem. kul kul. vi typ gjorde ganska mycket saker. vi satt vid datorn en stund och gjorde en lite hemlis.. ;)
sen så spelade vi typ ett bilspel med ratt. askul men assvårt xD för om en annan bil körde in i en dog man. typ D: haha. vi satt och sa "kurva" så fort de kom en. till slut lät de som vi prata om korv. korv=körv. typ HHAAH.
vi spelade guitar hero oxå. då gjorde vi några filmer där en spelade gitarr och en sjung. haha, de hände såklart en massa annat oxå. som att mobilen rasade ner när  vi filmade och så. nejmen de va kul :D<3

slutade 14.00 idag eftersom de inte va nån musik. på tekniken började jag och jennifer på ett hus.

hemma satte jag mej vid datorn. skulle se julkalendern men det gick aaaassssssssegt såatteh.. ja det gick 1h 2h 3h typ XD haha.
när jag hade sett julkalendern och så gick jag in på mitt rum, stängde dörren och höll på med lite hemligheter.
men så vart jag jääättetrött.
så jag gick och duschade tänkte att jag skulle bli piggare då :) blev lite piggare, det var skönt iaf.
men nu är jag dötrött, kan va fatt jag är hungrig. så nu kmr jag säkert sitta vid datorn tills vi ska äta, för jag är så hungrig så jag orkar inte gö nåt :/

ikväll ska jag se idolfinalen :D :D
     

                                 vem vinner idol ikväll?

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0