13 december

hejsan alla!

som vi nog alla vet så äre lucia idag ! ;) och gullig dotter som man är pallrade man sig upp vid 7.00 med ett fat lussebullar och lussade lite för sin käre mor och far.
eheheee... nej XD
men de va halvt sant iaf (A) ta bort de som är sååå inte emilia. :DDD
så här är själva verkligheten.

Igår kväll strax innan jag skulle sova kilade jag in i skrubben och tog fram de som liknade luciakläder. d.v.s luciakrona, rött sidenband och ett vitt lucialinne.

sen idag när jag vaknade. ehehe. nej inte 7.00 utan 10.00 :D smög man sig in på toan och tog på sig lucialinnet. och otroligt nog var de min storlek!?!?!!!? aja. kronan var dock lite mindre, den typ balanserade på huvet :D och sidenbandet. HAHAHAH. de är obeskrivligt hur litet de va. oj oj oj. de var knappt de gick runt midjan.

sen gick jag in te köket och sjung "natteeen går tunga fjäät, rund gååård och.." hhhhhhhhhhhhaaaaaaaha. gulligt :DDDDD

jag tänkte ta kort på klädseln. dock blev de tyvärr inte av. men w/e.

 

Sen vid 12.00 for jag och mamma te mormor och morfar och bakade pepparkakor :D maja och måns var oxå där (-.-) HAHAHHA. nej men. maja var liiite bara liite. sådär lite smått klängig. fråga julia :)

vi går inte in på detaljer. så punkt.

men pepparkakorna blev goda :) när dom var klar så fikade vi tårta och kakor. för mormor fyller år imorrn. så vi grattade hon idag.

 

vid.. 15.30 for vi hem igen :) då duschade jag. sen har jag fiixat lite hemligheter och sutte vid datorn.

 

nu är jag HUNGRiG. oj vad jag är hungrig. men de är ju mat snart såatteh. :)

det kmr bli asgott!

jag tkr det är otroligt synd att man inte kan lägga in dofter på bloggen ._. för.. de smellar gott :D YUMMiiE! synd att inte ni får äta de här oxå.

haha, nej jag bara skojja. det är inte synd :DDDD

 

nej du, nu ska jag ääääta.

 

mums :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0