18 december

hejj.

idag sov jag till 10.00. Skööönt! :D annars då? jo, de är väl bra :) har pysslat lite idag. har börjat på en liten ask, som jag ska ha min ringar i, men den torkar otroligt segt. de stod att det skulle ta 2 timmar. men göre de? näe. de har gått mkt längre nu. men w/e. sen så har jag sutte och klippt ut bruna 'pappersbitar' som jag ska skriva julklappsrimmen på som jag sen sätter på julklapparna.
och så har jag slagigt in 3 st julklappar. till sandra, pappa och mormor. bara 10 st kvar då!! ;) hahah.
min dag i bilder:


                             jag är typ bäst att måla i paint. :) hihihihihihihihihihihijijhi.

idag är jag en liten busunge. *fniss*. sitter i pyamas och mitt hår är ju vackert :DDD



posiiisar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0