29 december

eyy yo.

♣♥♦
nu märkte jag nåt oacceptabelt.. D: alltså. som ni ser där uppe så äre kortlekens alla 'färger'. förutom spader. VART ÄR SPADER? den är ju ffs finast. </3

eh. ja. vad ska ni gö idag? själv ska jag va med jenny. jag som ville få med hon ut. men jag lovar, det går icke. gosh. hon bah "det är för kaaallt. och åker man pulka får man all snö i ansiktet." men de är ju så fiiint väder. D: hur mkt snö som helst, och solen skiner. kan de bli bättre? och eh ja, lite för jag håller med hon på det-är-för-kallt biten. de är ju sådär -20°C. ehe.

 

ja. men vi hörs väl sen kanske ? :) smsa gärna en massa. för nu ska jag och jenny pyssla. och jag är inte ett dugg pysselsugen ;_; men snäll som man är så sa man ja. fast eh, jag tvingade jenny att komma hit xD

 

Puss :*

 

 

drõΜmαrna Ér ƒin

 


Kommentarer
Postat av: emma

lilla du, spader finns visst där uppe;o längst till vänster.. men inte klöver,den finns inte! ;)

2009-12-29 @ 12:52:09
URL: http://emmaulricaviktoria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0