5 december

hej.

imorse spelade jag innebandymatch.
hmm.. hur ska jag berätta?
helt ärligt vad det här den tråkigaste matchen ever. även fast det är den ända vi vunnit ? XD men ja.. varför då? undrar kanske ni. kan göra nåra små punkter.

*pappa hade köpt en ny klubba te mej. som sög.

*min gamla klubba sög också.

*domarn sög. för så här sa han. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELA TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN. "Bra. spela på. spela på. slå inte på klubban. spela på. bra tjejer. slå inte på klubban. inte i ryggen. spela på. slå inte på klubban. slå inte på klubban. slå inte på klubban. slå inte på klubban."
och han blåste hela tin. det gick inte en minut. INTE EN MINUT. utan att han blåste av. och varje gång han blåste av var för slag på klubban. vissa ggr vare inte ens slag på klubban.
haaaaaaaaaaaatar den domarn. ser jag han igen går jag och dränker mej. punkt slut.

sen har jag och mamma typ storstädat mitt rum ;) vi har rensat ut lite grejjer :P
efter de så la jag mej i sängen och somnade ;) haha. ja var lite trött ja.

middagen var mysig den :) vi hade mörkbelysning med ljus. och svag julmusik i bakgrunden. och så var hela familjen samlad x)
mamma, pappa, jag, sandra, jonas, simon och elin ;P haha. många var vi .P
och så var maten god. :D

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0