7 december

hej.

måste bara få säga en sak. jag är stolt. stolt. mwihihi. mina besökare blir bara fler och fler :D dock är de inte många. men många tkr jag :) ni får inte veta hur många de är. för då skrattar ni bara D:

idag vare skola. Innebandy DM. men matfors spelade bara 3 matcher. jag tror dom vann 2 st. men jag vet inte ;) haha. och annars var de väl som vanligt. men på ett 'prov' som vi har i svenskan. de skulle ha vart klart för 2 lektioner sen. men tore har gett oss 2 timmar extra xD haha.
bra tkr jag ^^

jag hade utvecklingssamtal idag. HATAR DET! ush. ush. ush. även fast det gick bra. så ush. prata om sig själv D: jag sitter så här :D --> mm... <-- ha-ha.

jo, på onsdag har vi fysikprov. Jonas (läraren) gav oss 10 sidor med saker han typ inte ens gått igenom med oss. vetefasiken hur han tror vi ska kunna de. men aja, de får gå som de går. dock fattar jag ingenting. alltså. D:

aa. kort och tråkigt inlägg idag. men orkar inte skriva nånting.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0