8 december

hej bloggen och alla fans. HAHA. :D

skola idag. igen. min blogg måste vara ytterst intressant xD upprepar samma meningar varje dag. but that's my blog :D

annars då?
kom hem och satte mej vid datorn. sen tog jag och gjorde mej en toast till middag x) mums! haha. riktigt bra.

efter middag hjälpte pappa mej med fysiken. eftersom våran lärare inte lär oss! pappa var faktiskt bra ;) han förklarade med tärningar, pennor, sina händer och så. sen så visade han en massa saker och gav exempel. ja, jag fattar nu :D :D vilket jag inte gjorde ett piss av innan. so thanks dad.
fast, imorrn får jag väl se hur mkt jag kan egentligen. men jag har högre förhoppningar nu XD förut bah: "äh skitsamma om jag inte ens får G. not my fault." och nu har mina tankar kommit tillbaka igen "ALLTSÅ. jag måste få minst VG! annars blir jag sur. jag ViLL och MÅSTE ha MVG!!!!" he...he. det är emilia de x) komentera inte "så behöver du inte tänka. det är bra med ett G. sätt inte så höga krav." inte fatt jag tror nån tänker komentera så. men jag har höga krav på mej själv, och ja. egentligen är de väl dåligt. men skit samma. jag har försökt få bort dom men de går inte. låt mej få ha höga krav ;D det är så.. emilia xD HAHA.

 

     
       den där pärlplattan har jag gjort :D :D själv. utan nån bild. :D :D

nu ska jag slappa lite från fysiken. sen ska jag fika :P och till helgen ska jag till stan och shoppa julklappar ;) ;) spännande va? :D :D

haha :)

 

Puss :*


Kommentarer
Postat av: .

ja, här har man oxå höga krav på sig själv

2009-12-11 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0