änglen

hej.

alltså HAHAH. ibland är jag ju blåst. ahah idiot. jag sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck "jag hugger i sten". förut trodde jag han sjung änglen och jag bah HAHAHAH. han sjunger fel. de heter ju ängeln! HAHAHAHHAHA. och nu så lyssnar jag på den igen sådär och så hör jag att han sjunger england! idiot. haha. och så tänkte jag, han bor säkert i USA och så vill han att hans tjej som bor i england ska komma till han.
och så sjunger han "jag låter vinden komma från väst" eller nåt. och så måste jag känna på händerna för att komma på vad som är höger och vänster. vänster=väst. och så ba, han låter vinden komma från väst. det måste ju va från england där hans tjej är eller nåt, men det går ju inte? för väst blir ju åt andra hållet.
sen kmr jag på mej själv att jag tror att han är från USA när han sjunger på svenska! xD HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA. i-d-i-o-t.

idag har jag seriöst inte gjort nånting. jag har ritat sen kl. 11.00 imorse x) och emellan åt har jag suttit vid datorn.
mamma har bakat idag så hon har kommit in med kakor och saft ibland oxå. haha. slappdag ;) men har verkligen inte haft nåt att göra :P
men ibland är ju det här skönt det oxå ;) ska lägga mej rätt tidigt ikväll tror jag. ska försöka lägga mej 20.00. för då ska jag ligga i sängen och plugga fysiiiiiiik. D: så alltså jag ska inte sova 20.00 ;) haahha.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0