ansiktsmask

hej folk1!

ja, för nå dagar sen.. i förrgår. eller.. i förrförrgår. minns inte x) aja, när jag var med Jenny iaf så hade vi nån weirdo ansiktsmask.. :D tänkte att ni skulle få se nåra bilder. den är vääldigt skum. men iaf. såhär vare..

1. man kletade på som.. en vanlig kräm ^^


2.den började stelna lite smått och den blev kall.

fin såndär modellmun♥♥♥♥ halv öppen. mums.
3. den stelnade klart. och man DROG bort den. den var som.. eh gummihandskar..? D:



sån vill jag ha, mamma :D :D

eh. sen om jennifer nån gång loggar in på msn så ska jag nog ladda över twilight filmerna till min käre ipod :D hihi. oj va jag kmr se dom då. dygnet runt.♥ HAHAH. men eh ja, det är faktiskt sant.. :(

btw. så ska jag köpa en såndär när mor och jak ska shoppa :D tänkte ifall ni ville veta xD ha-ha.

eh. ja, nu ska jag typ. antingen sitta här vid typ msn eller smsa.. eller.. eh läsa? ja, vi får se :D

Puss :*










när vet jag? hur vet jag? när vågar jag? hur vågar jag? vågar du..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0