bye bye 2009

hej.

idag äre 2009. imorrn äre 2010. vem ska ha nyårslöfte? JAG JAG JAG JAG :D mitt lyder såhär " I promise I will eat more choklad (eh) in 2010". wohoo :D älskar mitt nyårslöfte. så puss på de.
har vare hos friidas kaniner idag. och duschat. skulle ha städat rummet, men satte mej här istället xD så mkt roligare. håller ni inte med? x) haha. ska gå till kaninerna  om en timme typ :) sen ska jag g mej i ordning. och städa. HAHAHA.

btw. så hade jag nå weirdo prickar på min fot förut D: euw. men tror dom är borta nu som tur är xD haha, :pp

ikväll kmr nora och dom. då ska vi tjocka en massa mat. 3 rätters :p och spela goggle eyes. HAHA. kvällens höjdpunkt. faktiskt. och så kanske vi ska åka i backen ;) fastän de går assegt xD vi ska iaf inte smälla raketer. de tkr jag är bra. för de är så synd om djuren :(

vad ska ni gö ikväll?

puss :*

 

 

 

 

Dετ här är ωξird ƒακ†iskτ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0