outfit till rockfesten

hej hej!

idag du. idaaag. idag blev jag lycklig. eller egentligen började de igår. men iidaaaag blev jag lycklig. thank god. vet ni varför?
för det har snöat i massor! gräsmattan är inte grön, utan viiit :D alltså, jippiekajej. jag tror jag är gladast i sverige p.g.a vädret. alltså JiHOOOO.
love. love. love. love. love. love.

idag va jag på birsta en snabbis med sandra och simon.

på torsdag är det julbal rockfest :) KAN nog bli rätt kul :D :D bara dom spelar rätt musik. och att inte alla jobbiga ungar är jobbig. haha!

här ska ni få se vilka vackra kläder jag ska ha på rockfesten. haha. vackra. knappast rockig.


yesbox. tyvärr är bilderna knäppt med min braa mobil kamera. ett till tyvärr är att alla saker är typ gamla. så ni får helt enkelt bara vara avundsjuka. för jag tänker alltså inte säga varte är köpt XD

men som sagt.. jag ska ha
*svarta tunna strumpbyxor
*svart kjol med nät
*blått linne
*vit långärmad
*vitt litet nitskärp
*silvrigt och blått nitarmband
*nit örhöngen. vet dock inte vilken färg eftersom jag har.. turkos, rosa och lila ;)
vad tkr ni ? :)

btw. klicka på bilderna för att se större om ni så vill! ;)

avslutar detta inlägg med en bild jag tkr om :D



poos :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0