röbrek

hej.

nu är ju jag värsta uppdateringsmaskinen :D undra om de är nån som märkt de?

idag sov man iaf till 10.20 ungefär. och jag vet nog vrf! ;) haha. aoo..
sen så ska jag va sargvakt. jiiiippie va kul, jag längtar så in i.. shalalala. nej.
efter de äre typ avslutning. innebandy alltså. ja, de ska bli lite roligare :P men jag känner mej seriöst efter. lol. men haha. kolla, jag var inte på träningen sist. o alla ba : "visst ska vi ha dressen?" sen så mama ba "oj juste, vi har inte anmält emilia" och " skulle man ha 100 kr eller?" mina svar: "what? ehehehe. dunno"

fast det är vid 15.00 kanske. så innan dess ska jag kanske pyssla lite. och fiixa klart julklapparna, kanske slå in dom. vi får se :P

 

just nu lyssnar man på patii music :D

 

men pos :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0