julafton

lol. okej då, karin hjälpte till lite grann med förkortningen wtfa. men mest jag. okej? nöjd?

btw. GOOOOD JULiiiS ALLA BAAAAAARN.

min jul har vare PERFEKT! såjah.
jag vaknade kl. 7.05 x) hehe. det är emilia på julaftonsmorron de. kl.10.00 kom sandra typ upp. så då öpnnade vi julklapparna. jag fick..
*2 st nagellack
*en kudde
*en tidning
*strumpbyxor
*hela familjen fick spelet goggle eyes :D

på väg till Nora och dom så lyssnade vi på radio. då vare "tomten" som pratade. men dom luras :< de va sven volter. D: jag ville höra TOMTENNNNNN. gamla gaggiga söta mysiga tomten. men nej nej. *sshiii* typ. eh 'munljud' XD ja. så ..
btw. så sa tomten att om nån tomte sa "hoho" så vare en fejk. för tomten skrattar normalt. såhär "hahahihu". såå normalt huh?
men hos Nora och dom fikade vi först. sen så.. gjorde jag Nora och alice ingenting x) sen klämde vi på julklapparna och tillslut öppnade vi dom :D
där fick jag..
*en parfym
*200 :- i presentkort
*Hannah montana filmen :D

hihi<3

vid 14.30 for vi hem och gav Ludde mat och stoppade julklapparna i julklappssäcken :) sen for vi till mormor och morfar. där såg vi på Kalle Anka.
sen gjorde mamma och mormor julmaten. jag typ läste Helge o så :p vid 17.00 var maten klar. då åt vi :) de var såklart gott ;)
18.30 ungefär delade jag ut julklapparna :) mamma och mormor fick jätte många.. *fniss* :D
jag fick..
*en.. IPOD :DDD
*boken "genom dina ögon"
*svart kofta
*linne
*morgonrock
*tofflor (för små, så ska byta)
*dagbok
*choklad
*armbandsklocka
*modellbok
*200:- presentkort
*500:-

typ.. de ända jag hittade bilder på xD


Hur har din jul varit ? :)


Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0