eh.

emma om 29 december:
lilla du, spader finns visst där uppe;o längst till vänster.. men inte klöver,den finns inte! ;)

SVAR: eh. det ÄR spader som inte finns.. :( ♣ ← klöver. spader är de upp och nervända hjärtat ju! D: haha.♥

va m jenny idag då. först så pysslade vi ;) jag typ sjung så vackert till musiken. sen så fiixade jag lite med fotoalbumet :p vi pysslade till 16.00 ungefär :D eh. sen byggde vi pussel. efter jag äte middag gick vi te henne. men där gjorde vi ingenting x) jag satt och spelade nitendo DS typ.  och jenny läste. haha. fast vi pratade oxå o så :p sen så spelade vi kort i typ.. 15 min? ;) haha :D 

sen tyckte mamma att jag skulle komma hem. eller ja, jag gick hem lite tidigare än vad jag behövde :p men hon ville typ se mej? xD eh. wtf. men jaa. haha, o så städar hon.. i sandra o jonas rum typ.. D: eh. va fasiken ska jag sitta hemma då för? XD men eh. ja, okej. hej mamma. nu är jag hemma :) ha.

imorrn kmr jag inte kunna va m jenny. för hon ska ** *** ********. :( äää. så eh. vill nån hitta på nåt ? :D öppen för förslag. eh. även med dej random. nej förlåt. var tvungen eh. HAHAAHAHAHHAHAAH.
men seriöst, vill du va m mej eller nåt.. ? :)

puss :*





gosh jαg är oβes†ämd. mΣn jag vεt ändå vαd jag vill... ? :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0