shopping♥emilia

hejsan äverbadiie :D

skola idag. fick reda på fysik provet dårå. och jag hade.. 22/25. SKiTNÖJD :D eftersom jag gjorde mitt bästa.hade nog missat en fråga. drf jag missade nån poäng. sen så vare vissa jag inte förstod..^^ såatteh.
men tack pappa fatt du förklarade för mej! :D
har haft min sista SO lektion, min sista fysik och biologi lektion oxå innan jullovet :DD
jippiiie.

sen på skolan så gick min nagel av. inte lite heller. alltså, GAH. de är obehagligt. den gick inte av så mkt så de gr ont iaf. thanks.
                    
            se på min nageljävel. grr. och ja, nagellacket är extremt fint.

efter skolan hämtade mamma mej, och då for jag in till birsta igen ;) är klar med julklapparna nu iaf :P men i början sprang jag och mamma bara omkring och så hittade vi.. nada!

men de blev bättre sen, köpte till jonas, morfar och jenny, alla var otroligt svåra att hitta till -.- speciellt jenny. dah. hoppas hon gillar't. men ja, vi får väl se ? ;) haha. det är väl tanken som räknas, eller hur ? (A)
mamma köpte en fiiin kjol till mej. tack!♥ har gått och tittat på den rätt mkt. och så köpte mamma den :D ska ha den på jul och ny år :) sen köpte jag 2 st ringar till mej själv. jag älskar dom!
ni ska få se lite bilder. haha, knäppta med min otroligt bra mobilkamera. såatteh. ja :D

julkläderna:
klicka på bilderna för att se större och suddigare.

färg på kjolen:


ringarna♥♥♥♥♥♥ :
klicka på bilderna för att se större och suddigare.



och sen så har hanne gjort ett fint armband till mej på slöjden :D


jag missade träningen idag p.g.a shoppingen.. :/ men då fick man ju hem de man behövde iaf. och lite till. seriöst, älskar ringarna XD

nej du, nu ska jag duscha. sen ska jag nog komma på lite julrimm. vill du hjälpa mej? snälla. alltså jag behöver hjälp till en speciell sak som jag inte kan skriva här..

puss :*


Kommentarer
Postat av: hanne

vilket vakert armband :D

har du köpt de på typ prada ? :O

2010-01-11 @ 19:26:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0