fin jul

hej alla små mysproppar!

ska vi pussas ? :*
nej. förlåt. var tvungen att skriva de. de låter så kul. haha. I know you love me. de där, de lät inte alls som emilia. utan mer som.. ehe..paow? äh.

jag har inte gjort mycket mer sen sist. bara slagit in lite mer julklappar ;) 2 till. och jo, hehe, kom oå att jag hade 14 julklappar. inte 13 ! så har typ.. 9 kvar nu, eller va är de..? ^^ aja.

här ska ni få se, min jul :DD

vilken talang jag har va ? de visste ni inte att jag hade. men jag är rätt duktig att måla i paint.

det är alltså mycket snö ute. OCH de snöar. det är kallt ute, alltså lite minus grader. vi får många paket. och för er som inte förstår äre jag som står där och fryser i min gröna kjol :) vackert. :')

 

pussssss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0