innebandy

hej.

kl. 19.00-21.00 äre DM-träning för alla 96:or. alltså. hej nu fick jag ont i magen D: jag vill ju träna. men jag vågar inte. kmr säkert gö bort mej xD nejmen. de är inte drf. de är ifall de ska va nån uttagning. o så kmr alla från mitt lag med utom jag. då känner man ju sig hyffsat dålig. o så vill ja inte spela innebandy mer :o D: :s smilieybomb! :D
men ja.. får väl se hur de går. uppdaterar kanske mer ikväll. annars imorrn blire väl ? :)
då får ni veta hure gått :D

smexigt fina innebandy händer man har. :)

btw. euw. de ser äckligt ut xD

ehm.. ja snart äre jul. och jag längtar som bara attan x) grannen har satt upp granen, så man ser den hela tin ^^
själv ska man klä granen på tisdag troja ;)

va önska ni er i julklapp?

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0