ipod

hej.

eh ja, frida gissade rätt på vilka de va på bilden några inlägg tillbaka. det var alltså JAG & FRiDA. wohoo! kolla in fridas blogg ? :)
http://heyyfrida.blogg.se
pos on you huh? :D

igår gjorde jag typ inget, gick runt i min nya morgonrock och stoppade i mej en massa gooodis hela dan. ehe.. jag såg på Hannah Montana the movie och twilight. sen har jag börjat läsa Genom dina ögon. jag fattar ingenting <.< haha! men man kanske kmr in i den sen. hoppas de.. :p

min klädsel idag ser ut såhär:

*Gråa jeans (H&M för nåt år sen)
*turkos kofta (H&M nåt år sen)
*svart linne (H&M typ.. 3 år sen? XD)
*svart mönstrat brottar linne(JC trojah. julklapp)
*armbandsklocka(Guldfynd trojah. julklapp)

jao :) känner mej vacker. för jak er so snik tiker jak. :D nemen.
Idag har jag.. fixat med ipoden :p men jag har typ ingen musik :/ min dator är typ tom på de. och sandra har ingen på sin nya. och på hennes gamla äre bara gammal musik. och då menar jag inte gammal från typ 80-talet. utan sen 2005 typ XD haha! såatteh. mamma och pappa har heller inte så jätte mkt musik. och från jonas dator ska jag sno lite nån dag. men inte idag. tror inte jag orkar ;)
jag har väl iaf fått in lite bra musik i ipoden :)
*takida takida takida takida xD
*europe (eh.. stavning) deras nya iaf.
*yellowcard. nejmen. kmr inte ihåg va dom hette. men gammal iaf :p
*bon jovi (gaammal)
*tracy chapman (bara 1 låt. dom andra funkade inte <.<)

ehh.. kmr inte ihåg mer. men det är nåra fler iaf ;) så ja. det duger så länge :) får fiixa mer sen. ska nog skaffa Bert ljudbok. hahahahah. love it.

idag ska jag va med jenny :) ska sova där :D hihi, undra va vi hittar på? eh. jo, de vet jag redan. vi kmr beundra våra ipods. såatteh. kul kväll xD men jenny är hos sina kusiner nu. dom bor.. nånstans. inte här iaf. så jag kmr inte kunna va m hon förns 17.00 typ. så tills dess vet jag inte.

Just nu i köket så har Jonas och Elin precis kommit upp. Pappa bah hela tin: "MEN TA FRAM JULMATEN! Elin vill ju haaa. ingen drickyoughurt!".
Jonas bah. "lalalalalaaa" hej hååå. va händer dååå.
Elin fnissar x) och pappa "TA FRAM DEN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! jonas är lite trög, han fattar inte första gången". och nu skär pappa lax. (??) nejmen nånting. Jonas frågar "ska du ha skinka? ska du ha korv? ska du ha köttbullar?" och elin svarar. så ja. haha. ja.
nu ska jag.... Läsa tro ja :)

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0