julkalendern

hej hej :)

var ju på skolan idag. (??) först hade vi egen studietid. haha, hade ju inget att göra. men vi körde en lek, mitt lag vann :D mitt lag hetter råck och det  var jag, jenny, issa och agnes :) vi vann m ganska mkt. *fniss*
sen hade vi svenska. då fick vi tillbaka våra s.k "uppsatser". vi skulle ju skriva en folksaga. eh.. haha jag fick inte alls nåt bra "omdöme" xD men eh.. ja, jag är inte direkt den bästa författaren och jag vill heller inte va en författare. men har ni tänkt på att vi kanske borde ha en lite bättre, kreativare, snällare och roligare lärare..? hm.. ja, ungefär såhär löd min komentar på berättelsen "Varför gjorde hon så? varför gjorde han så? jag hängde inte med i berättlsen. varför? skriv hårdare nästa gång. blaaaaaaaaha"

1. därför att dom ville gö så..?

2. synd.

3. eh.. köp nya glasögon? varenda unge jag frågat ser va de står.. :(

 

men eh. nej jag behöver inte ha bäst jämt. men vissa saker var lite weird. ska jag måsta skriva allt som hände iNNAN de jag ville skriva om ska hända. då måste man ju skriva från personernas födsel? eller.. haha.

 

sen hade vi engelska. då fick vi småpyssla lite med engelska papper. och så hade vi julmusik :)

 

öh. och ja, det var ju vollyboll, inge vidare kul ;) men de gick väl an. jag var med julia :D sen fick vi lite fika av ulfi xD o så slutade vi ca. 13.30. :D

 

hemma har jag städat rummet. men det gick rätt fort. annars har jag fikat, vare ute med Ludde och suttit lite med datorn.

 

jag såg alldeles nyss på dagens avsnitt av julkalendern. jag har inte missat ett enda avsnitt x) hihi. men julkalendern hör ju liixom till julen :P och årets kalender är faktiskt inte så dålig. tkr jag då :p
och nu börjar de ju bli riktigt spännande! ;)

ska Nova och Vega lyckas rädda julstjärnan och göra sig av med Gjärta?


vad tror du?

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0