julpynt

hej.

i min familj älskar man jul och allt pynt man har till jul och alla julklappar och maten och tjohoo! :D
bara fatt ni verkligen ska förstå så ska jag lägga upp lite bilder som jag har gått runt och knäppt. jag lägger in dom i stort format och under varann. men bara fatt ni verkligen ska se XD och ja, dom är tagna med min coola mobilkamera. so that's it. se och lär hur ett hus i juletid ska se ut XD

så här ska en julgran se ut :D eller nej, kanske inte så gles XD men överpyntad.


Det här är vår vän efraheim :)


vår kyl. och NEJ, den är iNTE gul. ljuset bara. fast vi har 7 st tomte magneter oxå ;)


Vi har typ 'klistermärken' på alla speglar. och JA på toalettERNA oxå :D


ooh, bra bild. men de där är en massa tomtar. och alla är mina XD ja, jag har alla på mitt rum. sen så har vi ju fler i TV-rummet, sandras rum o.s.v


här vare nån som hoppades att de va nåt i julstrumpan redan :(<3

Haha. jaa, Ludde har oxå en julstrumpa XD och sandra. och jonas. och jag. sandra kmr ha en julstrumpa när hon flyttar hemmifrån oxå xD

 

givetvis har vi mer pynt, orkar inte knäppa på allt -.- men ja :) kanske en blick över mitt hus ? :)

 

har ni mkt julpynt?

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0