pepparkakor

hejj allihopa där ute :D

nu har jag fiixat glasyr/kristyr på en massa pepparkakor. :DD hihi. så busigt mysigt av mej :D vill ni se fina bilder? "JA JA JA JA JA". o så svarar jag så där coolt "okej, visst" ... (H)

Bild/pepparkaks bomb!!


mitt fina stoora pepparkakshjärta. och eh ja.. biten där nere är.. borta..


fin tjej.. mamma kanske? :D eller frida. ja, frida :)


min kungakrona.. wiihoo.


eh. nåt? va troru..?


vajer stjerna.


en smilie, faktiskt.


nåt..................


..................nåt.....................

och den bästa 4-ever and ever...... håll i er....


den halshuggne stackaren.. blodet bara forsar.. ---> :D <----

eh ja. ska typ fika nu, och sen sova eller nåt. är ju skola imorrn? :s helt onödigt för min del. lär ju knappast gö nåt vettigt. men ja, vi får väl se va som händer :P

 

Puss :*


Kommentarer
Postat av: frida

asså du är elaak :'(( jag är faktiskt fetare än sådär !

2009-12-22 @ 22:05:09
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0