skolblogg

hej.

just nu sitter jag på skolan ;) hade hål på kemin. alltså sgahdj<sefgvghasfgasjdgd. jag vill veta va jag hade på provet. ska jag måsta vänta en vecka till ? :<
dock tror jag inte att jag har sådär jätte bra. men hyffsat iaf..
.. kan man ju hoppas. c: haha.

hål på musiken oxå. har typ haft musik 4 ggr den här terminen? och om de kan räknas som en riktig musik lektion kan man ju fundera på.. fast. egentligen helt okej för mej. musik är tråkigt.
vi har ingen musiklärare på skolan. ty. därför vi så sällan har de. och när vi har en lärare är den sjuk. såatteh.
eftersom vi hade hål på musiken började vi tekniken 13.00 så vi får sluta 14.00 :D jippie.
då kan jag och jenny pyssla längre xD kulit huh? :D

och här tänkte man va snäll och lägga upp en bild på mitt fina hus som jag har gjort på tekniken. och så funkar de inte. grr för blogg.se och skolan D:

imorrn äre innebandymatch i härnösand. måste åka jätte tidigt :( jobbigt..
men de funkar nog ska du se. pappa har ju kokat min nya innebandy klubba så då ska man ju testa använda den :>
hehe.

vad ska ni gö i helgen?

puss :*

Kommentarer
Postat av: hämlich

pepparkakor (Y)((:

2009-12-05 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0