skolfesten

hejsan hoppsan alla glada. själv är man trött ^^

när jag kom hem från skolan idag satte mamma igång att krusa mitt hår. och jag målade mina naglar svarta. med en nagellack som hade torkat :D ehehe..
vid 17.00 skjutsade pappa mej till issa. vi fiixade oss inför festen. issa sminkade mina ögon svart, och så hade jag kläderna jag la upp för nån dag sen.
och ja, lite mer assesoarer dock. en svart snygg klocka XD haha. mammas. och så hade jag 3 st halsband. 2 st kedjor och en svart grej :P
vi åkte vid 18.40 typ ^^ där på festen var jag med julia typ hela tin ^^<3
i början spelade dom sämst musik. DJ sööög. hahahaha. men sen va åsa xD då varte bättre. så då dansade man mer. och på slutet vare bäst. vi sjung med och hoppade o.s.v.
jag och julia snurrade så mycket så vi ramlade omkull och låg där på golvet ;) hanne, jag och julia knäppte kort när vi blåste upp kiinderna och kollade i kors.
sen så vare typ mest dans och så. men ja, de va kul :) fast inte i början som sagt.. men vissa där är ju helt crazy xD haha. men ja.

ja du, nu är man bra trött iaf. mamma slår in julklappar och lyssnar på julmusik :D själv så.. sover man. nejmen, haha!
nu är man ledig i 4 dar. sen så går man en dag. sen äre jullov :D

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0