snart äre juul

hejsan alla crazy barn!

om.. ca. 1h 30 min äre juuuuuuuul!!!!! OH MY GASH! pirre pirr huh! jag har typ julfeber. magen pirrar sönder så de värker och benen rullar på. *fniss*
Nu är julskinka i våra lillmagar. :D och julklapparna ligger under granen så fin. jag har klämt lite smått på dom.. :§ hehe.. men ni vet ju hur mina fingrar är. jag kan inte riktigt hålla dom i styr!
ååh! jag står snart inte uut. D: gissa vem som kmr ligga vaken inatt? jo.. lilla emilia såklart.
undra om jag kmr få en ipod..? :D hihi. fast jag blir glad över vad jag än får.♥
♥julen handlar inte om att få, utan att ge!♥
nu låter jag som värsta.. eh.. ja.^^ men jag ÄLSKAR att ge julklappar. jag ska ju som sagt ge bort 14 st iår :D hihi.<3 jodu. de är så de är :D ♥♥♥♥♥♥♥
jag har ställt kl. på 09.15 så jag kan se julkalendern x) hihi. då kmr jag pilla hål på alla paket :< omg.
vetuu? jag har komme på en ny förkortning :D (A) wtfa. eller alltså. inte helt ny då. men ja ja. watafackaaa :D hahahahahhahahahahahah.
jag känner mej lite weirdoo..


HA EN BRA JUL NU. PUSS :*


Kommentarer
Postat av: sijfslkdf

Men hallå! Jag har faktiskt tagit del i den "nya" förkortningen remember att det var jag som sa det MEN du trodde att jag sa wtfa.

2009-12-24 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0