va m mej ? ^^

hejsan alla svita.

inatt kunde jag inte sova. eh. HAHAHHAHA. mörkrädd som man är.. :( jodu. jag var tvungen att smsa med folket. sen fick jag dra fram en sladd som typ var bakom sängen så jag kunde tända en lampa. för jag vågade inte ha mörkt x) o så tyckte jag att jag hörde ljud hela tin. så jag fick typ inte ligga mot väggen, jag låg o titta mot dörren.
sen sa nån att jag skulle hämta ipoden. (på sms alltså) eh. och den var i TV rummet.  mrn modig som man är sprang man ju och hämta den :D så då lyssna jag lite på musik..

idag vaknade man 11.00 typ. sen vid 12.30 gick jag te jennifer. wohoo va kul. hon kollar bara på TV XD men ja. först spelade vi galen panna:D
sen så har vi ritat modeller. och jag sitter här, och jennifer ser på TV:n.. hahah.

vill inte nån hitta på nåt m mej på lovet ? :)

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0