ViNTERN ÄR HÄR

hej hej!

imorse när jag vaknade så tittade jag ut genom fönstret. och gissa. DE SNÖÖÖA! jag är nog seriöst gladast i sverige.
så då vart jag helt.. AAHAHAHHAHA :DDDDDD typ. och bestämde mej för att åka 'pulka' i tjärn. så bombar jag varenda jag känner med sms om att dom ska komma till mej. men ingen kunde .___. sa dom iaf XD haha. nejmen. men sen vart jag sur. så då gick jag ut och åkte själv x) det gick faktiskt bra, fast gräset kom fram lite. men de gick fort :D hihi. sen gick jag hem och ringde jennifer. hon ville såklart åka med mej :D så då gick jag till hon och väntade. sen gick vi och åkte i tjärn. haha. men vi lessnade fort kan jag säga.
så då bestämde vi oss för att åka spark :dddd
vi gick bakom boden där sparkarna står. och oj va vi fick kämpa och slita x) hehe. vi fick flytta på allt som var i närheten och hacka med pinnar och ja allt du kan tänka dej xD
när vi tillslut fick fram sparken så gick vi till vägen och skulle åka. då åkte vi typ 2 ggr. sen lessnade vi för de gick så segt <.<
då ville vi åka trixskidor :DDD vi fick ta fram mina från boden. och sen kääämpa och sliiiita med att få in dom jvla remmarna i dom yyyytte pyyytte små hålen som fanns. och de var ju inte små remmar heller. oj va vi skratta. jag blev otroligt fin. sen när vi kom till baksidan så bah.. eh oj. jag har inga stavar :D :D :D
då fick jennifer springa till boden och hämta dom för jag hade ju skidorna på. då satte jag mej och gungade. då började ena skidan lossna.
sen kände jag att jag var kissnödig. så då fick jag ta av mej skidorna igen xD haha.
men tillslut hade jag vare på toa, fått på mej skidorna och jennifer hade fått på sig sina skidor. då traskade åkte vi till tjärn. de gick. bra x) eh.. ^^

men inte åkta vi många ggr förns jennifer såg till att ramla och slå knäna x) haha. amatör <3 då fick vi gå in. för hon orkade inte mer. men vi bestämde iaf att vi skulle åka nån annan dag :)

 

och oj vad jag älskar vintern känner jag.♥


puss på alla fina :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0